Wij geven om onze producten en doen er uiteraard alles aan om ze in topconditie bij je te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Voor service en klachten kun je mailen naar service@arc-living.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder. Of klik op de knop hieronder.
Wij streven ernaar binnen 14 dagen te reageren.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar service@arc-living.nl. Leidt dit niet tot een oplossing?
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
