Service & klachten

Wij geven om onze producten en doen er uiteraard alles aan om ze in topconditie bij je te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Voor service en klachten kun je mailen naar service@arc-living.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder. Of klik op de knop hieronder.

Service & Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Stuur ons dan een e-mail binnen 24 uur na levering. Meld hierbij de aankoopdatum, je gegevens en stuur ons de foto's van de beschadiging. Wij zullen ons best doen om zo snel mogelijk voor een omruiling van het product te zorgen.

Waarom binnen 24 uur na levering? Dit omdat wij niet altijd goed kunnen vaststellen of de schade door gebruik is ontstaan of door transport. Daarom is het van belang om de schade zo spoedig mogelijk te melden.

Klachten

Je mag ons mailen wanneer je een klacht hebt.

Ons service en klachten e-mailadres is: service@arc-living.nl

Graag ontvangen we:

- Naam

- Bestelnummer of factuurnummer

- Omschrijving van de klacht

- Foto's van de klacht & een overzichtsfoto van het artikel

- Foto van garantiebewijs (indien aanwezig)

Wij streven ernaar binnen 14 dagen te reageren.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar service@arc-living.nl. Leidt dit niet tot een oplossing?

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.