Service & Garantie:

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Stuur ons dan een e-mail binnen 24 uur na levering. Meld hierbij de aankoopdatum, je gegevens en stuur ons de foto's van de beschadiging. Wij zullen ons best doen om zo snel mogelijk voor een omruiling van het product te zorgen.

Waarom binnen 24 uur na levering? Dit omdat wij niet altijd goed kunnen vaststellen of de schade door gebruik is ontstaan of door transport. Daarom is het van belang om de schade zo spoedig mogelijk te melden.

Klachten:

Je mag ons mailen wanneer je een klacht hebt.

Ons service en klachten e-mailadres is: service@arc-living.nl

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@arc-living.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.