Zomeractie 5% met de code: zomer5

Garantie & Reparatie

Heb ik garantie?

Arc Living geeft standaard 2 jaar garantie. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je kunnen aantonen wat er mis is met het artikel door middel van een foto met een beschrijving.

Garantie geldt niet op de werking van het hout, werking van natuursteen en op showroommodellen. Hout kan door bepaalde omstandigheden werken en hierdoor kan het hout krimpen, uitzetten, scheuren etc. Garantie geldt tevens niet op veranderingen op producten die ontstaan zijn door gebruik.

Oneffenheden op delen van de meubels die niet zichtbaar zijn, bijvoorbeeld onderkant of achterkant worden niet als gebrek beschouwd, tenzij deze oneffenheden het gebruik van het meubel beperken.

Marmer is een kalksteensoort, gemaakt door de natuur, waardoor ieder meubel uniek is. Het brede scala aan tinten en kleuren in marmer wordt bepaald door het gebied van herkomst en de mix van mineralen in de oorspronkelijke kalksteen. De structuur en mate van aders waar marmer om bekend staat, komt van onzuiverheden die vastzaten in de kalksteen toen het in marmer veranderde. Daardoor is elke plaat marmer uniek en kan variëren in kleur, structuur en mate van adering. Onze marmeren meubels zijn handgevormd en kunnen daardoor onderling enigszins verschillen. Marmer is een natuursteen en daarmee per definitie imperfect. Deze imperfecties kunnen echter al snel verward worden met beschadigingen. Kleine oneffenheden, de natuurlijke aderen, putjes, ruwe plekjes, ijzerafzetting, mineraal concentraties en haarscheurtjes zijn inherent aan het marmer en kunnen dus ook niet als een gebrek worden beschouwd.

Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?

Stuur ons een e-mail naar service@arc-living.nl met de omschrijving van je klacht en voeg foto’s toe. Vermeld in je mail ook je bestelnummer of stuur de factuur mee. Als wij je klacht erkennen zullen wij het artikel indien mogelijk laten repareren. Wanneer dit niet mogelijk is zullen wij het artikel vervangen. Als beide opties niet mogelijk zijn, zullen wij de aankoop ontbinden. De ontbinding moet wel in verhouding staan met de klacht.

Zijn er kosten verbonden aan de reparaties?

In het eerste 2 jaar na factuurdatum ontvang je een volledige garantie op alle reparaties dan wel vervanging, tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het artikel.