Lenteactie 5% korting met code: lentekriebels

Retourneren

Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Je kunt je retour binnen 14 dagen melden en je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We bieden je 3 opties aan om je bestelling te retourneren. Je bent zelfverantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking. Zorg er voor dat alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn om vervoerd te worden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan je retourzending. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt, kunnen wij kosten aan jou in rekening brengen omdat wij het artikel niet meer als nieuw kunnen verkopen.

Gebruik alleen transparant tape (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos.

1. Afhaalservice (€25,-tot €50,-) Afhankelijk van de grootte van het pakket. Sommige artikelen zijn uitgesloten van eigen afhaalservice. In dat geval worden de kosten van een externe vervoerder doorbelast. U krijgt altijd vooraf een berekening van de kosten.

Instructies:

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
  2. Meld je retourzending aan via service@arc-living.nl. Via reply op je mail ontvang je van ons de retourinstructies.
  3. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. De kosten van de afhaalservice worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort.

2. Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)

Instructies:

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
  2. Meld je retourzending aan via service@arc-living.nl
  3. Je ontvangt van ons per email het retouradres en het nummer van je retourzending. Plak dit briefje op iedere doos.
  4. Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze, bijvoorbeeld:
  5. PostNL (inleveren en afrekenen bij een PostNL pakketpunt)
  6. DPD (eerst online aanmelden en afrekenen)
  7. DHL (eerst online aanmelden en afrekenen)
  8. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  9. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
  10. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

3. Retourneren in de winkel (gratis)

Instructies:

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
  2. Meld je retourzending aan via service@arc-living.nl.
  3. In de winkel wordt beoordeeld of het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.
  4. Onze openingstijden en adresgegevens vind je hier.
  5. Voorwaarden
  6. Het product is binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  7. Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via deze link;
  8. Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  9. Het product is in de originele staat en verpakking;
  10. Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig, breng geen schade toe aan het product verpak je retourzending zorgvuldig zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.