Bestellen en leveren
- Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan hoeveel artikelen je wilt hebben. Ga naar je winkelwagentje en klik op: ‘Ga door naar afrekenen’. Je bevestigt de bestelling door je persoonlijke gegevens in te vullen en de wijze van betalen te bepalen. Tot slot ga je akkoord met de algemene voorwaarden en plaats je de bestelling.
Wat zijn de levertijden en bezorgkosten?
Bij Arc Living is verzending van uw aankoop altijd gratis in Nederland en België. Voor Duitsland en (Wadden)eilanden bedraagt de verzending €95,- Wij leveren meestal binnen een week indien het product op voorraad is!
- Er zijn verschillende manieren waarop artikelen die je hebt besteld geleverd kunnen worden. Als je artikelen hebt besteld met een levertijd, geldt dat de bestelling geleverd wordt zodra het laatste artikel binnen is gekomen in ons magazijn. Kleine artikelen worden geleverd door een pakketdienst. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL naar je verstuurd.
- Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval wordt er contact met je opgenomen om de afleverdatum vast te stellen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze.
- Ja, als je bestelling verzonden is via onze pakketdienst (PostNL) kan je de de zending volgen. Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken.
- In het geval van meubelbezorging neemt de vervoerder contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven
- In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.
- Komt het bezorgmoment niet uit of heb je de bezorger gemist? Wanneer de status van het pakket nog op ‘gesorteerd’ staat, kan je het bezorgmoment wijzigen. Ook kan je ervoor kiezen om het pakket af te laten leveren bij een PostNL-locatie.
- Wanneer er niemand thuis is bij de eerste bezorgpoging probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje achter met een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22:00 uur. Wanneer je niets doet komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag nog een keer langs.
- Indien er niemand thuis is bij de tweede bezorgpoging, brengt de chauffeur het pakket naar een PostNL-afhaallocatie. Ook dan laat hij een briefje achter waarop aangegeven staat waar je het pakket kunt ophalen. Het pakket staat 2 weken bij de PostNL-locatie. Daarna zal het terug worden gestuurd naar ons magazijn.
- Geen probleem! Je kunt de bestelling ook gewoon komen afhalen bij ons in de showroom in Arnhem Hier zijn geen kosten aan verbonden. Wel graag een afspraak maken van tevoren.
- Is er iets misgegaan met de verzending? Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons een e-mail met daarin de naam, omschrijving van het probleem en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het probleem z.s.m. proberen op te lossen.
- Wij leveren in Nederland, België en delen van Duitsland. Voor Duitsland en (Wadden)eilanden zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even bellen of mailen!
- Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd. Je kunt ons altijd even bellen of mailen voor meer informatie.
- De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot, te zwaar of te kwetsbaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door het transport. Voor het maken van een bezorgafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.